Маникюрът и педикюрът в къщи? Мисия под въпрос.

Здравейте прекрасни жени, 

В този неделен студен ден в главата ми се въртят няколко неща, които е задължително да "свърша". Едното от тях е маникюр и педикюр. 
Преди години за мен това беше "Мисията невъзможна!!!". Та, сега, няколко години по-късно вече мисля, че не е така невъзможна. Бях с гел за година и след това поражението по ноктите ми беше просто видимо, много видимо. Ноктите ми по принцип са твърди, лесно чупливи и растат срванително бързо. Е, след годината, в която бях с гел ноктите ми бяха адски чупливи, тънички и меки. Огъваха се при допир с почти всичко. Взех нещата в мои ръце и реших, че трябва сама да оправя това, което сама си бях причинила. Заредих се с търпение и си купих някои продукти, за които бях чувала само хубави неща и си казах, че по-зле няма на къде да стигна. (Доста "окуражаващо", да.) Сега мога да кажа, че ноктите ми са що-годе в добро състояние, като изключим това, че нямам красиви рисунки по иначе "неповторимите" си нокти. 
Ситуацията с педикюра е малко по-различна. Там няма кой знае какво значение меки ли са, не са ли, ноктите. Там, проблема е кожата на самите крака. (Поне при мен.) Не съм надарена с бебешка кожа, а с кожа, която е шкурка. Това предполага доста повече грижи и време, за да мога поне за седмица да задържа ефекта от педикюра. 

Стига толкова истории за нокти и нека преминем към моите любими продукти и как ги използвам, за да мога да се радвам на супер педикюр и маникюр без да записвам часове за три месеца напред. :)

Та, първия продукт е моят спасител за ходилата ми. Това е гелът за премахване на мъртва кожа на SNB. Харесвам тази марка и съм доволна от всичко използвано от тях. Една приятелка-маникюристка ми ги препоръча и аз се влюбих. 



Много ефикасен при образувала се мъртва кожа. Нанася се количество върху памучен тампон или върху парче памук и се слага директно върху загрубялата кожа след това крака се завива във фолио и се стои около петнадетет минути след ковто фолиото и памучният тампон се отстранява и останалата част се "остъргва" с шпатулка. Крака се измива и се маже кремче или някакво олио. Наистина след това загрубялата кожа е напълно изчезнала и се радвам на меки и гладки крачета. Лесно и бързо се случва всичко и поне цяла седмица, че и повече, особено сега, коато не нося сандали, се задържа резултата и определено съм доволна от него. Безкрайно се радвам, че го открих, защото забравих за пемзи, пили и дращене по чершафите вечер. 
Следват и продуктите за подхранване, които използвам и за ръцете. ;) 
Започвам от ляво на дясно. 
Парафиновата маска на Avon е един прекрасен продукт за стъпалата. Намазвам обилно вечерта и сутринта нямам суха кожа, а само меки и гладки стъпала. Мирише чудесно и определено помага за сухата ми кожа. Доста е гъста като консистенция и попива бавно, така че не мога в никакъв случай да се намажа да обуя обувки и да тръгна някъде. Точно затова е идеална за вечер. 
Следва крема за ръце с гуава на SNB. Отново много худратиращ и подхранващ. Попива бързо, мирише Уникалнооо! Изключително е икономичен, защото е доста мазничък. Маската на Avon е доста по-неикономична от него. С по-водниста, кремообразна консистенция е. Не е лепкав.
Накрая е кремът за крака, лакти и колена от Avon. С него не се обичам така както с останалите два продукта. Просто е много лепкав. Ама наистина. Хидратира обаче много добре. Богат крем е, но това лепкане ми е много неприятно и го използвам предимно лятото, защото мога да пусна краката си и да съм боса. През зимата ми е доста по-студено и не мога да си легна боса, хаха. Та, това ми е най-малко любимия от трите продукта. 
Нататук преминаваме вече към продуктите за маникюр. Тук имам любимци, също. Алгоритъмът ми е: оформяне на нокътната плочка, почистване на кутикули и кожички, заздраител, лак за нокти и масло. 
Започвам с пилите и "инструментите".
Моите пили са доста изтормозени, но така и ен съм стигнала до някой сайт за нови и по-хубави. Първата за грубото изпиляване е на Differo с грид 120/240. По-грубата изобщо не я ползвам, а само тази, която е 240 грид. Много ми харесва. Втората е на Top choice за полиране на нокътя. Тя много ми харесва и наситина след това ноктите блясват. Третата е на pretty time, нея пък грам не я ползвам. Имам и една на Titania 6 в1, тя ми е в чантата, защото самите зони за малки и ми е много трудно да пиля всикчи нокти с нея, защото става доста бавно. След това е инструмента за избутване на кожичките. Нямам идея на коя марка е, нито от къде съм го купила. Прекрасно избутва кожичките, а с другата страна "обира" всъщност излишните. Ако някоя кожичка ме ядоса я изрязвам с клещите. Те са ми много удобни и за ноктите на краката. Трябва да си подменя пилите и инстумените и сигурно декември ще си направя един подарък. 
Кожичките омекват и стават лесни за отстраняване с това гелче на Eveline. Имам го отдавна, но все още не е свършило и съм доволна от него. Кожичките стават меки и лесни за избутване. Дори загрубели и "наръфани". 



Нататък продължаваме с може би най-важния продукт за мен. Заздравителят. Това е диамамнтения заздравител на SNB. Чудодеен за моите нокти. Бързо ги върна в доброто им състояние. Доста по-твърди, здрави и се чупят много рядко. Растат бързо и наистина виждам положтелен ефект от този заздравител. Определено това е най-добрият заздравител за моите нокти с ефект. 


И последния ми продукт за грижата е маслкото с мед на SNB. Прекрасна поддръжка за кожичките и за това да са меки и нежни. Всяка вечер и сутрин нанасям, масажирам и попива доста бързо. 

И това процедурите ми приключват. Естествено, че си е глезотийка да бъда в салона и да ме обгрижват, но и това в домашни условия е възможно. За сега, моят единствен проблем е това, че мога да рисувам разни декорации по ноктите си, но иначе изглеждат почти по същия начин. :D 

Благодаря ви, че отделихте от своето време, за да прочетете моята първа публиакция. Ще се радвам, ако ми напишете нещо в коментарите. 

S


П.С. Тази публикация не е спонсорирана по никакъв начин и мнението си е изцяло мое. 

Коментари