Празни опаковки/Empties

Здравейте дами, 

Най-много "обичам" всичко да свърши в няколко поредни дни.. Страхотно чувство, нали? Та, понеже за тази седмица приключих шампоана, маската и кристалите ми за коса, душ гелът, както и фон дьо тенът, спиралата и любимото ми червило ... Ама, направо е супер това. :D Някои неща вече поднових, но някои все още стоят в списъка с покупки като спиралата, шампоана и маската .. Мицеларната ми вода и тя е на свършване. :D 

Ще започна с продуктите за коса. Косата ми е не много дълга (август я намалих драстично), доста суха в краищата и склонна към цъфтежи. Inebrya Ice cream беше марката, която си избрах. Шампоанът и маската закупих през май, а кристалите преди година. 



Volume shampoo, 300 мл., около 12 лева
Шампоанът веднага ми стана любим още от първото изкъпване на косата, има прекрасен аромат. По принцип косата ми е тънка и доста лесно се сплесква, затова винаги избирам неомазняващи продукти, които да я правят жива и обемна. Избягвам вафлите и тупирането, защото, просто не винаги ми се занимава, а и е много по-хубаво, когато обемът е естествен. Та, този шампоан ми препоръча фризьорката ми, затова аз и се доверих и го купих. За количеството от 300мл. цената е доста разумна. Определено не утежнява косата по-никакъв начин, не е скърцаща от чистота - тоест, не премива косата. Скалпа ми е чувствителен, но този шампоан по никакъв начин не го е подразнил и не ми е съзадл дискомфорт. Серията за обем съдържа аргинин и е с ph5.5. Косата ми става наистина мека и гладка, като не се омазява прекомерно и мога спокойно да изкарам 4-5 дни без да е омазнена. Наистина създава обем в косата и тя е жива. Наистина съм доволна от този шампоан, най-вече защото, косата ми изглежда жива и обемна и не изсушава.

Dry-T mask, 500 мл., около 19-20 лева
Маската не избрах от същата серия. Избрах от серията за суха, третирана коса. Мирише на банан, доста химично всъщност и не ми е от най-приятните. Консистенцията е жълта на цвят, наподобяваща течно желе. Определено ми харесва ефекта от нея, като отново държа да не омазнява и утежнява иначе перушинестата ми косица. Подхранваща е, определено маската и това много ми харесва. След като изплакна косата ми е обгърната в някакъв "мазничък" воал. Определено след като я изсуша изглежда гладка и подредена. Помага за по-лесното разресване. Пробвала съм сигурно повечето от дрогерийните маски, но тази определено ми харесва повече като ефект, въпреки че не е много различна като цена. Доволна съм също от маската. Предполагам, че шампоанът ще повторя, но маската вероятно не. И не, не защото не ми харесва, а защото ми се иска да пробвам нещо друго и да мога да сравня. 

Душ гел Yves Rocher - Jardins du Monde - Grains de Cafè du Brèsil, 200мл., около 4 лева
Ив Роше са ми доста любима марка и много харесвам някои от техните продукти. Тази серия душ гелове, обаче, не ми хареса. Доста изсушава кожата и не ми се струва никак подрахнващ. Може би обожавам само аромата, но той пък изобщо не се задържа върху кожата ми. Имам страшно суха кожа на тялото и опрелено този не ми е достатъчен за по-студено време. 

Eucerin Intim-Schutz waschfluid, 250 мл., около 12 лева 
Чудех се много дали да го включа в публикация, но пък няма нищо срамно в предназчението му. Пробвала съм Лактацид и Себа мед, но този опредлено ми харесва най-много. Лек, с почти никаква миризма и усещането за чистота е на лице. 



Inebrya Ice cream Go light Crystal beauty, 100мл., около 25 лева
Кристалите за коса са ми страшно любимо нещо. Обожавам след като си изсуша косата или я изправя, или я накъдря да нанеса мъничко по краищата. Тези са най-икономичните кристали, които съм използвала. Точно година и имам още малко в опаковката. Всъщност, вече не се предлагат в тази опаковка, а са в друга и може би със сменена формула. Не омазняват изобщо, разбира се аз слагам една помпичка само в краищата. Миришат Уникално! и правят косата мека и бляскава. 

Aura Shape it up mascara, около 11 лева
Много харесвам Аура. Спиралата е прекрасна за моите къси и редки миглички(умалената форма не е случайна :D ). Повдига, прави ги обемни и удължава лекичко. Много харесах тази спирала и определено ще я повторя. Сутрин се гримирам и вечер няма и помръдване от нейна страна. Нито се размазва, нито се разтича. 

Oriflame Giordani Gold Long Mineral foundation, Porcelain, цената варира от каталога
Не съм предполагала, че фон дьо тен на Орифлейм ще ми стане любим. Никога. Обаче, този е толкова хубав за моята нормална кожа, че просто ми е фаворит, предвид промоционалната цена, която пукат в някой от каталозите. Има spf 15 и е много издръжлив. Повече от 12 часа не помръдва. Доста гъст е като консистенция, но изобщо не е тежък и е доста хидратиращ. Не изсушава кожата ми и стои страшно естествено. Наистина много добър продукт. Нанасям го с ръце, с четка, с бюти блендър и винаги е чудесен. Финишът е dewy и не съм сигурна, че ще се хареса на дами с мазна кожа, може би ще омазнява.

Aura Absolute Matte, 624 Last Goodbye, 6,89 на промоционална цена в момента
Любимото ми червило! Това е може би единственото червило, което съм изхабила наистина докрай. Цветът е много естествен и подходящ за моята кожа. Много е издръжливо, дори да съм пила нещо или хапвала. Напълно матов финиш, който много ми харесва. Определено ще си купя отново. 

Ами, това беше от мен. Благодаря, че отделихте време за моята публикация. 

S

Коментари