Vichy Aqualia Thermal Crème Lègere

Здравейте красавици, 

Приветствам есента и сменям козметиката за лице. През есента и зимата кожата ми става адски суха и зачервяваща се. Изключително е дискомфортно и затова избирам козметика, която хидратира и успокоява чувствителната ми кожа. Избрах днес да поговорим за кремът на Vichy Aqualia Thermal. Имаше кампания, в която се даваше малка кутийка с тестрчета на този крем и околоочния крем от серията, както и талон за 10 лв. отстъпка от цената на продукт от серията. В продължение на седмица ги изпробвах и страшно ми харесаха. Купих си го в пълен размер, а може би по нататък ще купя и околоочния, тъй като сега използвам друг. 



Кремът струва 36 лева и стотинки. В синьото бурканче са поместени 50 мл. продукт. Кремът е с мека и нежна консистенция с прекрасен аромат. Може би, на някои от вас няма да им хареса това, че кремът е ароматизиран, но аз много харесвам аромата и нямам проблем с това. Попива доста бързо и оставя кожата ми мека, гладка и сияйна. Не го усещам тежък, но нека имаме предвид, че това е леката версия на крема. Тези от вас със суха кожа веоятно ще го усетят недостатъчен и ще има нужда от някакъв серум под крема за допълнителна хидратация. 

Страшно много харесвам, сутрин, коагто стана и изчистя лицето си с мицеларна вода, след това изплакна и попия леко с хавлия, да нанеса крема на влажна кожа. След това, кожата ми изглежда "напомпана" и сияйна. Понякога, дори забравям на нанеса фон дьо тен, защото нито имам зачервени участъци, нито усещам кожата си опъната. Формулата на кремът, както казах, е доста лека и бързо попиваща. Текстурата му не е лепкава и не е омазняваща. (Кожата ми е нормална към суха. С по-тежки кремове към обяд и след обяд определено лъсвам лекичко.)

Вече месец използвам крема всяка сутрин и страшно много го харесвам. Кожата ми е мека и гладка, сияйна и някак "напомпана". Какво повече да искам? За сега нямам никакви оплаквания от крема и действието му върху моето лице. Определено много го харесвам. Ако мога да сравнявам - Avene Cleanance Hydra - омазняваше доста повече, La Roche Posay Effaclar Duo + не хидратираше достатъчно. Може би най-близък до този крем ми се струва Mixa 6% glycerine, но този на Vichy някак прави кожата сияйна и много много гладка. 

Благодаря ви, че отделихте от времето си за тази моя пукбликация, 
S

П.С. Тази публикация не е спонсорирана и мнението ми по никакъв начин не е повлияно от някакви фактори. 

Коментари